BAS CRM для малого бізнесу
Будь-який малий бізнес прагне стати більшим. Досягнення такої мети неможливе без застосування автоматизації. Дізнайтеся, як BAS CRM може допомогти у вирішенні цього завдання.

Чи потрібна BAS CRM для малого бізнесу?
Бізнес в Україні активно розвивається. Будь-який великий бізнес починається з малого. Щоб малому бізнесу стати більшим, необхідно автоматизувати процеси. Адже найчастіше все доводиться робити за допомогою людських ресурсів. А отже, вкладати максимум витрат з погляду часу та грошей. Тим самим процес розвитку малого бізнесу до масштабів середнього та великого сповільнюється, а то й зовсім зупиняється.
Налаштований облік торгових операцій для малого бізнесу – це відмінне рішення, що дозволяє автоматизувати малий бізнес та звільнити ресурси для його подальшого розвитку.
Найкраща BAS CRM система для малого бізнесу – недорога, проста у використанні, не потребує установки – у малого бізнесу не має часу на впровадження CRM. Необхідно швидко освоїти систему та почати працювати. CRM для малого бізнесу, що настроюється, повинна бути доступна з будь-якого місця, де є інтернет 24 години на добу без прив’язки до стаціонарного офісного комп’ютера, адже офісу може і не бути. Детальніше про можливості можна дізнатись, подивившись огляд BAF на сайті компанії.
Яка CRM потрібна малому бізнесу?
BAF система для малого бізнесу має такі можливості:
- можливість працювати в будь-якому місці, де є інтернет;
- облік та ведення клієнтів, із записом історії переговорів;
- підключена IP-телефонія для дзвінків із CRM;
- можливість будувати персоналізовані звіти з продажу;
- інтеграція з web-сайтом компанії, для швидкого отримання заявок у CRM;
- система нагадувань – ви не забудете зателефонувати або надіслати листа;
- Email та SMS-розсилки через інтегровані в CRM сервіси.
Всі ці можливості має BAS. Вона дуже проста у використанні, база з Excel переноситься в систему буквально в три кліки. Тривалий процес інтеграції відсутній – необхідно лише зареєструватися та почати користуватися. Тому CRM можна впроваджувати вже на початку бізнесу, коли на рахунку кожна гривня.
Аналітика у зрозумілих графіках та схемах надає детальну інформацію про результативність кожного етапу вирви продажів. Ви зможете оцінити роботу співробітників та своєчасно внести коригування, навіть не перебуваючи в офісі. Можливість онлайн доступу в сервіс дозволяє керівнику контролювати менеджерів відділу продажів, призначаючи відповідальних за завдання у будь-якому місці, де є інтернет.
BAS постійно розвивається, впроваджуючи інтеграції зі сторонніми сервісами та додаючи корисні функції. Згодом, після розширення бізнесу, ви можете продовжити використовувати CRM, доопрацьовуючи програму під свої потреби: для того, щоб зробити необхідні доопрацювання, вам потрібен лише програміст. Оцініть усі переваги BAF CRM, зареєструйтесь зараз!