Українець заявив, що “ПриватБанк” забороняє йому витрачати гроші: “Що мені робити? Як працювати?”
“ПриватБанк” не дозволяє користувачеві витрачати його особисті кошти.
Державний “ПриватБанк” отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 30 квітня 2021 року, чоловік написав скаргу на “ПриватБанк”, в якій описав багаторічну співпрацю з цим банком, бо веде підприємницьку діяльність в рамках закону, сплачуючи всі борги. Однак зараз він захотів скористатися заробленими коштами після сплати податків, але “ПриватБанк” не дав українцю цього права.
“Отримав від банку запит про походження коштів. Подав абсолютно все, що було запитано (документи+пояснення). Відмовили, написали, що потрібна додаткова інформація. Знову написав і подав. Цей банк розглядав мою заявку 5 робочих днів, а РЕГЛАМЕНТ у них 3!!! і що у відповідь знову той же запит!!! я питаю про конкретизацію, а мені “фахівець” тупо пересилає одне і те ж повідомлення!!! Що мені *** робити??? як працювати??? і так цей карантин без роботи залишив, так ще й банк не дозволяє користуватися своїми коштами!!! Нікому більше не раджу працювати з приватом, біжіть від туди в інші банки!!!”, – написав користувач у негативному відгуку.
У відповіді на це повідомлення співробітник “Приватбанку” вирішив не розбиратися з ситуацією привселюдно, а перейти в особисті повідомлення.