УЗ намагається проводити реформу, але без підтримки держави процес розтягнеться надовго – One News

УЗ намагається проводити реформу, але без підтримки держави процес розтягнеться надовго

Без підтримки з боку держави провести комплексне реформування “Укрзалізниці” нереально.

Про це заявила народний депутат, член парламентського комітету з питань транспорту та інфраструктури Оксана Савчук.

“Переконана, що Жмак (голова УЗ, – ред.) зможе хоча б щось реалізувати, якщо він буде мати підтримку на рівні міністерства, на рівні уряду… Без підтримки держави і швидких рішень уряду це зробити практично неможливо”, – сказала Савчук.

За її словами, зокрема, значної підтримки від держави потребує “Укрзалізниця” задля підвищення безпеки перевезень, як пасажирів, так і вантажів.

“Ключова проблема в УЗ наразі дійсно безпекова, і вона мала б тут включати і державну підтримку. На рівні державного бюджету виділена певна сума коштів для того, щоб закупляли нові вагони, але нема таких речей, як електрифікація і безпека залізничних вокзалів”, – зазначила Савчук.

Також депутат нагадала, що пасажирські перевезення для УЗ є збитковими і на сьогодні місцеві ради не готові за них платити, тож потрібна буде підтримка від держави, щоб громадяни змогли і надалі користуватись залізничним транспортом за прийнятними тарифами.

“Електричні перевезення, за які не готові платити місцеві ради, – це найбільші послуги, найбільш чутливі речі, які потребують зараз реагування. Пропоную сконцентруватися, і щоб УЗ отримала державну підтримку в захисті найбільш вразливого населення. І тоді хоча б ці зміни будуть відчутні найбільше незахищеним користувачам залізниці, які користуються залізничними перевезеннями і такими міжміськими перевезеннями”, – додала Савчук.Нагадаємо, раніше глава “Укрзалізниці” Володимир Жмак повідомляв, що у 2021 році УЗ буде розділена на 4 компанії (вантажоперевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура та виробництво), а непрофільні активи (медзаклади, санаторії, спортивні споруди) будуть виставлені на продаж або передані в концесію. Окрім того, за його словами, УЗ планує інвестувати в оновлення рухомого складу компанії і залізничну інфраструктуру 25 млрд гривень.

Своєю чергою екс-прем’єр Володимир Гройсман заявив, що “Укрзалізниця” потребує масштабного реформування та фінансової підтримки від держави для проведення модернізації рухомого складу та інфраструктури.



Від LUCKYADS


ВІД OBLIVKI


Від Giraff


Від Smi.biz

You may also like...

Мы в соц. сетях